O mně

Neuropsychologie,diagnostika a korekce poruch psychomotorického vývoje, poruch učení a chování.

Okruhy problémů:

  • Specifické poruchy učení a chování (dysporuchy), poruchy psychomotorického vývoje. 
  • Psychofyziologická školní zralost, příprava na školní docházku.

V kontextu přirozeného psychomotorického zrání a vývoje dítěte je věk mezi 4.a 12. rokem ideální ke korekcím a pozitivnímu ovlivnění poruch a dysbalancí v tomto vývoji. Neuropsychologické metody cíleně podporují a nasměrují zrání mozkových struktur, odpovědných za konkrétní psychické funkce, čímž řeší příčinu potíží, nikoliv jen následek a to formou her a cvičení, které není pro dítě ani pro okolí zatěžující. Metodika vychází z klasické ruské neuropsychologické školy (Lurija, Cvetkovová).

Vzdělání:

  • SŠ nástavbové studium – porodní asistentka, fyzioterapie (vč. aromaterapie)
  • Vysoká škola správní, obor Psycholog, lektor psychologie
  • Moskevská vysoká škola psychologicko-sociální, obor Neuropsychologie dětského věku
  • Vysoká škola psychoterapie a klinické psychologie
  • Vědecko-výzkumné centrum dětské neuropsychologie, obor Neuropsychologická diagnostika a rehabilitace dětí s poruchami učení a chování
  • 2011: Kurz „Neuropsychologie a psychosomatické zdraví dítěte“ v Centru intelektuálního vývoje dítěte Moskva (pod vedením profesora Moskevské státní univerzity jm. Lomonosova)
  • 2012: Workshop „Zdroje energie“ – Moskevská Vysoká Škola Psychologicko-Sociální
  • 2012 – 2013: – Kurzy Úvod do psychosomatiky I.,II.,III – Praha
  • 2021: Seminář „Základy Metody EEG pro Odborníky“ – Moskva
  • 2021: Kurz „Hry pro Vyšetření a Následnou Korekci z Hlediska Neuropsychologie“ – Moskva
  • 2021: Seminář „ADHD a Neuropsychologie“ – Moskva
  • 2021: Seminář „Řeč a Myšlení“ – Moskva
  • 2021: Roční kurz „Základy Moderní Neurofyziologie“ – Vysoká Škola Vývojové Neuropsychologie, Moskva
  • 2021: Roční kurz „Problémy učení: Dysgrafie, Dyslexie a Dyskalkulie“ – Vysoká Škola Vývojové Neuropsychologie, Moskva

Praxe:

  • 1997-2002: školní psycholog, Gymnázium Naberežnye Čelny
  • 2001-2002: soukromá psychologická a neuropsychologická praxe
  • 2002-2007: dětský neuropsycholog, Rodinná klinika Tanar
  • 2009 – 2018: soukromá neuropsychologická praxe, Praha
  • Přednáší základy dětské neuropsychologie, neuropsychologickou diagnostiku a korekce v ČR i v zahraničí pro laickou i odbornou veřejnost, podílí se na dalším vývoji a modifikacích neuropsychologických metod.
  • Publikuje odborné články z oboru neuropsychologie v Rusku a v ČR.
  • 2018 – dosud: soukromá praxe